ارتودنسی لیزری چیست؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 26 خرداد 1403
بازدید : 26
نویسنده : mozhgan

یکی از نوین‌ترین و جدیدترین روش‌های ارتودنسی، با استفاده از لیزر است. برای اینکه بتوانید از این روش جدید برای دندان‌های خود استفاده کنید، ابتدا باید توسط متخصص ویزیت شده و بعد از معاینه بهترین روش درمانی برای شما تجویز شود. ارتودنسی لیزری در مدت‌زمان به مراتب کوتاه‌تری نسبت به روش معمولی به درمان وضعیت ظاهری دندان‌های شما می‌پردازد.

این روش امکان از بین بردن و ترمیم بافتهای اضافی و متورم لثه را نیز دارد و شما می‌توانید از این قابلیت به بهترین نحو ممکن استفاده کنید. توجه داشته باشید برای افرادی که به دنبال سریع‌ترین روش درمان در این زمینه هستند، ارتودنسی با لیزر می‌تواند مناسب‌ترین گزینه باشد.

سایر مقالات : ارتودنسی با روکش

مزایای ارتودنسی با لیزر

در راستای آشنایی با این روش ارتودنسی، لازم است تا با مزایای ارتودنسی با لیزر هم آشنا شده و اطلاعات گسترده‌ای در این زمینه به دست آوریم. همان‌طور که در بخش‌ قبلی اشاره کردیم، این روش یکی از جدیدترین شاخه‌های درمانی در دندانپزشکی محسوب می‌شود. از این رو می‌توانیم نتیجه بگیریم که مزایای متعدد و گوناگونی نسبت به روش‌های معمولی و سنتی دارد. برخی از مهم‌ترین مزایای ارتودنسی لیزری نسبت به روش معمولی به شرح زیر هستند.

سایر مقالات : ارتودنسی با کشیدن دندان

عدم نیاز به مراجعات مداوم به متخصص ارتودنسی

میدانیم که در طول درمان ارتودنسی به روش معمولی، شما باید در بازه‌های زمانی مشخص به مطب ارتودنتیست مراجعه کرده و بریس‌ها و براکت‌های ارتودنسی را به صورت کامل مورد بررسی قرار دهید. برای کسب نتیجه بهتر و مطلوب‌تر، این جلسات الزامی هستند و باید حتما آن‌ها را پیگیری کنید. یکی از اصلی‌ترین مزایای ارتودنسی لیزری نسبت به روش معمولی، عدم نیاز به مراجعات مداوم در طول درمان است.

تسریع روند درمان

ارتودنسی دندان‌ها به روش معمول و سنتی را می‌توانیم به عنوان یکی از طولانی‌ترین فرایندهای درمان در دندان‌پزشکی بدانیم که مدت‌زمان بسیار زیادی طول می‌کشد تا نهایتا نتیجه دلخواه به دست آید. در بهترین حالت ارتودنسی دندان ممکن است بین ۶ تا ۲۴ ماه طول بکشد. یکی از مزایای ارتودنسی لیزری نسبت به روش معمولی، مربوط به کاهش این زمان است.

با استفاده از این روش می‌توانید در مدت‌زمان به مراتب کوتاه‌تری اقدامات لازم برای ارتودنسی دندان‌های خود را انجام داده و به نتیجه مطلوبی برسید.

سایر مقالات : حلقه های ارتودنسی




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com